(7.rész) Szept. 03.

2014.06.27 21:36

Órák után összepakoltam, és a többiekkel együtt felmentünk az első emeleti zeneterembe (27-es terem, a gitárszakkör terme).

- Nyugi! – szorította meg a kezem Kata.

- Ha bánt, megverem. – jött oda Lilla. Sötétkék szeme élénken csillogott, ahogy bátorítólag megveregette a vállam.

- Köszi. – hálálkodtam. – De, nem hiszem, hogy bántani fog, hisz a terem tele lesz diákokkal és tanárokkal…

Miután bementünk a terembe, helyet kerestünk, és mind a négyen (Lilla, Kata, Krisz, Én) leültünk.

Maga a műsor tetszett volna, ha nem lett volna ott egy bizonyos személy, aki tudta, hogy zavar, a jelenlétével, és ezt kihasználva nagyon élvezte szenvedésem. Persze, hogy Dénes volt az… Pff!

Az előadás után felvettem, a kabátom, és kimentem a terem elé, ahol már Petra várt.

- Indulhatunk? – fordultam hozzá.

- Persze. – mosolygott rám.

A mozi nem volt túl messze a sulitól, gyalog kb. 15 perc. Mikor odaértünk megálltunk egy fénytábla előtt, majd olvasgatni kezdtük.

- Ezt! Ezt! Eeeezt! – mutogatott Domi egy akciófilmre.

- Ne már! Ezt már vagy 100-szor láttad! – rivallt rá Petra.

- Nem baj, 101-szer is jó! – nyújtotta ki rá nyelvét.

- Romantikusat nézünk, ha bele halsz is! – dobbantott a lábával Petra.

- Hé! Nyugi! – lépett közéjük Krisz. – Mit szóltok ehhez? – mutatott egy 3 fajtára, kompromisszumként (romantikus akció)

- Felőlem oké! – bólintottam rá első ként.

- Hát… elmegy. – egyezet bele egy kis idő után Domi.

- De ez már olyan régi! – nyűglődött.

- Petra… ez 2012-es… - nézett rá Krisz.

- Tudom, épp ezért!

- Az nem olyan régi… - szálltam be a vitába.

- Jó… - sóhajt.

Beálltunk a sorba, és várakoztunk, mikor sorra kerültem Krisz megállt mellettem, és vett két jegyet.

- Mit csinálsz? – érdeklődtem.

- Jegyet veszek. – mondta, majd mikor kifizette, és az eladó odaadta a két jegyet, újra felém fordult, és a kezembe nyomta az egyiket. – Gyere, ne tartsuk fel a sort. – ment arrébb. Szó nélkül követtem, majd mikor megállt, kérdőre vontam, mire csak megrántotta a vállát.

- Kifizetem oké? – halásztam elő a pénztárcám.

- Nem kell… - nézett rám aranyosan.

- De, mindenképp, ez már túl sok, megvered Dénest, felvállalva egy beírást, odaadod a pulcsid, most meg ez?? – néztem rá, mire halk nevetés hagyta el a száját.

- Tudod mit? Akkor egyezünk meg. Cserébe ezért a három dologért „kívánhatok” hármat. – mosolygott

- Dzsin lettem? Klassz… - vigyorogtam. – És mi lenne az a három?

- Egyelőre, nem tudom… nem akarom elsietni. – arcán megjelentek édes gödröcskéi, amitől legszívesebben ott helyben bevallottam volna minden vele kapcsolatos érzésem (szerencsére végül nem tettem).

- Mehetünk? – jött oda Domi. Petrára néztem, aki csak vigyorgott.

- Aham. – indult el Krisz.

A film nagyon jó volt (bár néha nem kifejezetten arra figyeltem).

- És most? – ugrándozott (?) Domi.

- És most mi? – nézett rá Petra értetlenül.

- Éhes vagyok. – nyafogott testvérének.

- Nos, nem messze van egy meki. – néztem körbe.

- Jóóó! – pörgött fel teljesen.

- Akkor menjünk. – indult el Petra.

- Ezaaz! – ujjongott Dominik, majd nagy lendülettel elindult.

 

 

- El kell mennem WC-re, ti addig vegyetek azt, amit akartok. – szólt a fiúknak Petra, majd megszorította a kezem.

- Jaa, igen… én is megyek. – jöttem rá, hogy mit akar.

A WC nem nyílt, mert nem tudtuk a hozzá tartozó kódot, de nemsokára bejutottunk, mert valaki kijött onnan.

- Naaa? Mit beszéltetek? – nézett rám mogyoróbarna szemeivel, amit, tökéletes ugyan olyanok voltak, mint Domié.

- A moziban?

- Ühüm.

- A film előtt?

- Ühüm.

- Háát, nem sok mindent, a lényeg az, hogy Dzsin lettem… - nevettem, mire csak értetlenül nézett rám.

- Olyan lámpás? – húzta össze szemöldökét.

- Valami olyasmi… mindegy, majd elmondom. – legyintettem.

Mikor kiértünk a mosdóból, odasiettünk egy kasszához, ahonnan éppen akkor mentek el a vevők.

- Melyikek kéred? – tett le az eladó egy játékokkal teli lapot Petra elé, aki Happy Meal-t kért.

- Ezt. – mutatott egy snoopy-s matricakészletre.

- Neked mit adhatok? – kérdezte a nő, mikor sorra kerültem.

- Én egy eper shake-et kérek.

- Mekkorát? – pötyögött a gépen.

- Egy kicsit. – miután kifizettem, megkerestem többieket.

- Kérsz egyet? – nyújtotta felém a matricakészletet Petra.

- Úúú, igen!

- Melyiket kéred?

- Ezt! – mutattam egy olyanra, amin snoopy egy szívecskét ölelget.

 

Mikor hazaértem felsiettem a szobámba, és épp kiragasztottam a matricát a tükörre, mikor a telefonom el kezdett pittyogni.

Odamentem az ágyamhoz, amire az előtt pár pillanattal raktam le a táskám. Kihalásztam belőle a telefonom. Üzenet. Krisztől (wááá!).

Megnyitottam, és elkezdtem olvasni.

Krisz: Meg van az első kívánságom.

Veni: Tényleg? Akarom tudni?

Krisz: Az tőled függ...

Veni: Halljuk.

Krisz: Egy nap.

Veni: Egy mi?

Krisz: Egy nap... veled...

Nos, itt szó szerint nem kaptam levegőt. A szívem őrületesen vert, és kellet 2 perc, hogy lenyugtassam magam.

Veni: Oké. Mikor?

Krisz: Nemtom... majd megbeszéljük suliban.

Veni: Jó. Akkor... Szia!

Krisz: Szia!


Ezek után egy hatalmas vigyorral aludtam el.