(6/5.rész) Szept. 02.

2014.06.15 16:30

 Tudom, rövid lett, de sajnos így sikierült... Azért remélem tetszeni fog :) Jó olvasást!

 Remegő kézzel nyitottam meg az üzenetet, amit a telefonom szerint Krisz küldött...

Krisztián: Halálra unom magam...

Veni: Én is :)

Krisztián: Kijössz?

Veni: Minek? És hova?

Krisztián: Beszélgetni… a házatok elé.

Veni: Te itt vagy a ház előtt??

Krisztián: Nem…

- Óóó – néztem szomorúan a kijelzőre.

Krisztián: Am de :D

 Gyorsan kipattantam az ágyamból és lerobogtam a lépcsőn.

- Hova mész? – kérdezte anya, kidugva fejét a konyhából.

- Csak ide a ház elé beszélgetni…

- Kivel? – vonta fel a szemöldökét.

- Csak Krisztiánnal… - mondtam, miközben felkaptam a cipőmet.

- Mi lenne, ha bejönnétek? Kint már elég sötét van… - vette elő az aggódó szülő szerepét, vagy csak épp nem akart egyedül hagyni egy fiúval…

 

 

- Azta! – lepődött meg Krisz, mikor bejött a szobámba.

- Mi az?

- Semmi, csak egyáltalán nem így képzeltem el a szobád – nézett körbe a narancssárga falú, fekete szőnyegű szobán, amiben mindenféle hangszerek, CD-k, zenelejátszók díszlettek.

- Hanem, hogy?

- Hát… máshogy – pengette meg ujjaival az asztalon heverő gitárom.

- Mennyi ideig szokott tartani, a netmegvonás – kérdeztem egy idő után.

- Attól függ…

- Mitől? – érdeklődtem.

- Mekkora zűrt csináltál… - mosolygott.

- Ebben az esetben meddig fog tartani?

- Talán… hétfőig.

- Szóval 5 nap… - gondolkoztam hangosan.

- Addig lehet, hogy kéne délutánonként valamit csinálni… majd beszélek Dominikkal.

- Mondjuk mozi? –húzogattam a pulcsim ujját, majd hirtelen, leesett, hogy az nem is az én pulcsim. – Te jó ég, de hülye vagyok, még vissza se adtam! – kezdtem lehámozni magamról a ruhadarabot.

- Hagyd csak…

- Mi? Dehogy!

- Veni… - nézett rám azokkal a menta-zöld szemeivel.

- K-köszi… azt hiszem. – dadogtam, majd feltűrtem a pulcsi ujját, ami ezek szerint mostantól az enyém (wííí!).

- Nincs mit. – mosolygott édesen (Ahwww!). – Egyébként a mozi jó ötlet… - tért vissza a tárgyra. Ezután még körülbelül két órát maradt (beszélgettünk a moziműsorról, a húgáról, a zenéről, a húgáról, spanyol és olasz országról, a húgáról, a ma történtekről, a húgáról… szereti a húgát).

- Akkor holnap. – köszönt el a kapuban.

- Igen, holnap… - ismételtem.

- Szia, jó éjt! – intett.

- Neked is… Hali! – köszöntem. Még hosszasan néztem a távolodó alakot, majd mikor lefordult egy utcán, és végleg eltűnt, besiettem a házba.

 

- Szóval holnap elmegyünk mozizni… jössz velünk? – fejeztem be Petrának a mesém.

- Ez király! Megérte, hogy Dénes ilyen bunkó… - nevetett fel Petra. – Egyébként, szívesen megyek, de csak akkor, ha nem zavarok…

- Nem zavarsz egyáltalán! Csak lehet, hogy Domit is el kéne hívni, hogy Krisz ne érezze magát kényelmetlenül.

- Elintézem… Dominiiik! – kiáltott Petra, testvérének.

- Mi van? – hallottam a vonal másik végéről, egy ismerős fiú hangot.

- Veni kérdezni akar valamit. - mondta a lány.

- Szia Veni! Mizu? – szólt a telefonba Domi.

- Szia! Csak azt szeretném kérdezni, hogy eljönnél velünk mozizni holnap?

- Kik jönnek?

- Petra, Krisz, én… - soroltam.

- Megyek… miért ne. – egyezett bele.

- Oké, szia! – köszöntem el tőle.

- Szia! – köszönt.

- Most már mehetsz. – hallottam meg újra Petra hangját. – Nos, akkor mit nézünk meg?

- Nem tudom… majd ott kiderül…

- Oké. Egyébként… komolyan odaadta a pulcsiját? Örökbe?

- Igen. – mondtam, miközben a szívem újra elkezdett ütemesebben verni.

- Júúúúj! És milyen illata van? – érdeklődött tovább.

- Hát, olyan… nem tudom… olyan Kriszes. – mondtam miközben szaglásztam a rajtam lévő pulcsit (persze, hogy azóta sem vettem le).  Mélyen beleszippantottam az anyagba, aminek kissé mentolos illata bódítóan hatott rám.

- Veni, én megyek aludni, oké? – ásított Petra.

- Nyugodtan. Jó éjt, szia! – köszöntem el.

- Viszont, szia! – mondta, majd lerakta.

 

Miután lezuhanyoztam, elköszöntem anyáéktól, és felmentem a szobámba. Már éppen aludtam volna, el mikor a mobilom megint elkezdett csipogni.

Krisztián: Buonanotte.

Nem értettem, de mikor beírtam a fordítóba halványan elmosolyodta

Veni: Neked is :)